У роботі любого врача та кожного медико-медичного навчального закладу виникають потенційно конфліктні ситуації. Самый простой пример – власність наміченого графіка приёма. Вроду було все просто: пацієнт записав у певний час, у кліці прибув пунктуально і розчарував, що його примут у призначений час, не затримавши ні на хвилину. Виконуєте своїх власних сторін, які вимагають, пацієнт відчуває таку ж невластиву точність від кліків. Це верно, і верно вдвойне, якщо речь ідет про приватну кліку. Ведь саме відсутнє очередей, гнучкий графік і повагу до пацієнта відрізняє приватні кліки від більшості державних державних навчальних закладів. Нічого не відбувається задержками, пацієнт просіть подорожувати і вознікати резонансний питання: почему?
Ми працюємо в обставинах, які не перевозили ні професіоналізму персоналу, ні продуманної логістики, ні відстежених процесів. Це існування – унікальність кожної людини пацієнта та його ситуації.
Возьмём, к примеру операцію. У будь-який момент може бути потребовано розширити розширення, і він вже замість планових 60 хвилин триває 2 години. Ультразвукове дослідження для одного пацієнта може зайняти 10 хвилин, а в іншому 45. Кому-то стало плохою під час приїзду, навпаки, він поступив з пацієнтом з гострим станом – така ситуація в принципі невозможно вчитися, але все, що вони не виявляють, належить медичній допомозі, як така.
Чи знаєте ви, що ви шукаєте кожного, хто звертається в клініку для професійної підтримки: ви хочете, щоб ваш врач сперечався і радіо задовольняв графік не вдавався вам достатньо часу? Або ви все-таки бажаєте, щоб доктор пов’язував вам довгий час, сколько вимагає, поставив точний діагноз і перевірив процедуру в повному об’ємі? Що важливіше – задоволення графіка, або добросовісність у виявлених допомогах?
Якщо ви побачите глубже, станете очевидним, тут ми називаємо роботу з основоположними аспектами медицини: питання пріоритету та довіри.
На питання про пріоритет відповідає сама клініка, розв’язує і навсегда вирішує для себе, що цікавить здоров’я і медичну допомогу не для іншого, ніж симумінуючої зручності. Це не просто, не завжди очевидний вибор, але саме він захищає кожного пацієнта і ставить своє глобальне благо, перебуваючи всього.
Вопрос доставки – це вже питання про клієнта, то є до кожного з нас. Доверяєте ви у нас і в нашій готовості зробити для кожного пацієнта пацієнта (і в тому чисті для вас), якщо ви хочете, щоб якщо цей радий приєднуються надіслати графік приёма?
У честних ответах на кожного з цих питань лежит ключ до взаємозв’язку між клініками і пацієнтами, і це єдиний путь, який стоїть слідує нам усім.
Коментарі ()