Клініка Verum
yt fb in
VERUM - для тих, хто цінує своє здоров'я!
Відношення врач-пацієнта: в поиске понимания

Відношення врач-пацієнта: в поиске понимания

11. 06. 2023

У роботі любого врача та кожного медико-медичного навчального закладу виникають потенційно конфліктні ситуації. Самый простой пример – власність наміченого графіка приёма. Вроду було все просто: пацієнт записав у певний час, у кліці прибув пунктуально і розчарував, що його примут у призначений час, не затримавши ні на хвилину. Виконуєте своїх власних сторін, які вимагають, пацієнт відчуває таку ж невластиву точність від кліків. Це верно, і верно вдвойне, якщо речь ідет про приватну кліку. Ведь саме відсутнє очередей, гнучкий графік і повагу до пацієнта відрізняє приватні кліки від більшості державних державних навчальних закладів. Нічого не відбувається задержками, пацієнт просіть подорожувати і вознікати резонансний питання: почему?

Ми працюємо в обставинах, які не перевозили ні професіоналізму персоналу, ні продуманної логістики, ні відстежених процесів. Це існування – унікальність кожної людини пацієнта та його ситуації.

Возьмём, к примеру операцію. У будь-який момент може бути потребовано розширити розширення, і він вже замість планових 60 хвилин триває 2 години. Ультразвукове дослідження для одного пацієнта може зайняти 10 хвилин, а в іншому 45. Кому-то стало плохою під час приїзду, навпаки, він поступив з пацієнтом з гострим станом – така ситуація в принципі невозможно вчитися, але все, що вони не виявляють, належить медичній допомозі, як така.

Чи знаєте ви, що ви шукаєте кожного, хто звертається в клініку для професійної підтримки: ви хочете, щоб ваш врач сперечався і радіо задовольняв графік не вдавався вам достатньо часу? Або ви все-таки бажаєте, щоб доктор пов’язував вам довгий час, сколько вимагає, поставив точний діагноз і перевірив процедуру в повному об’ємі? Що важливіше – задоволення графіка, або добросовісність у виявлених допомогах?

Якщо ви побачите глубже, станете очевидним, тут ми називаємо роботу з основоположними аспектами медицини: питання пріоритету та довіри.

На питання про пріоритет відповідає сама клініка, розв’язує і навсегда вирішує для себе, що цікавить здоров’я і медичну допомогу не для іншого, ніж симумінуючої зручності. Це не просто, не завжди очевидний вибор, але саме він захищає кожного пацієнта і ставить своє глобальне благо, перебуваючи всього.

Вопрос доставки – це вже питання про клієнта, то є до кожного з нас. Доверяєте ви у нас і в нашій готовості зробити для кожного пацієнта пацієнта (і в тому чисті для вас), якщо ви хочете, щоб якщо цей радий приєднуються надіслати графік приёма?

У честних ответах на кожного з цих питань лежит ключ до взаємозв’язку між клініками і пацієнтами, і це єдиний путь, який стоїть слідує нам усім.

 

Коментарі ()

    Схожі матеріали
    Науково-практична конференція Endo Odesa 2024
    Як обрати “свого” лікаря та клініку для емболізації?
    Спеціальний пакет послуг «Діагностика та раннє виявлення ускладнень цукрового діабету»
    11 фактів, які повинен знати кожен чоловік, незалежно від віку
    Що необхідно знати про абдомінопластику?
    Нова клініка Verum expert